tävlingen!

Barnslig och rolig. Vem kanske du undrar?

Stepfröken Carola såklart.

-          Hur går det med pulsträning Paola, vem ligger på topp?

-          Du ledde med ditt pass fram till i söndags, då tog HIT passet över pulsrekordet.

Fabian, sa hon inte men något lite fulare.  Men eftersom detta är en blogg så vårdar vi språket lite grand.

-          Då får jag väl köra på lite tuffare idag då, sa Carola.

Jag gjorde allt som stod i min makt för att bidra till segern.

REKORD, REKORD, REKORD!!!!

167 slag per minut var maxpuslen uppe i idag. Fattar ni? Det är nästan allt jag har!

Enligt tabellen är min maxpuls 173 slag per minut.

Inget pass har toppat detta. 164 slag kom jag upp i på HIT passet.

På ett sätt har ditt pass vunnit Carola men när vi snackar snittpuls så ligger HIT bäst till på sina 142 slag. Idag blev det ändå högre snittpuls än sist, 135 slag mot förra veckan snitt på 130. En ökning alltså.


Kommentarer
Postat av: Carola

snitt hit och snitt dit hm hm hm, bra var att jag fick upp maxpulsen lite till ;) ;) kramar i massor

Carola

2011-03-03 @ 21:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0