tvära kast

Från kettlebells till dans. Träningen i Portugal hade tvära kast. Ett litet bildspel från vad träningen kunde innehålla kanske. Ja, absolut det vill väl alla se.
Richard bjöd oss på både vanliga danspass till vad som syns på bilden, Fuego.
Vi som var där och dansade hör musiken direkt när vi ser dessa rörelser.
Sista dagen var det åter dags för ett "Off Road" pass. Hur kan det komma sig att jag alltid fick vara skottkärra? Är det någon som vet hur det känns att gå på händer på en sandstrand? Smärta är bara förnamnet efter en veckas träning.
Tomas Olofsson hade jag som partner andra off road passet. Det var okej när jag fick klättra på honom. Det var lite tuffare när han klättra på mig. Här gäller det att ha starka ben och coremuskler, balans kan också sitta bra.
Ojdå! Vad är detta?
Jo det är två kvinnor från Dalarna. Närmare bestämt boende i Borlänge, Maria och Michelle. Det var lite skönt att ligga på stranden och njuta av solen och andras kämpande. Vet inte riktigt vad Michelle ser på som är så roligt, är det fotografen kanske?
Att vara personal på Springtime Travel gör inte ont som du ser. Lotta var lite rädd för bikinbilder, men hon syns knappast. Förresten Lotta så är du skitsnygg!
Nej men, nu ser jag dig lite bättre snygging!
- Lotta, du hörde ju vad som hände med mina shorts. Jag undrar kan jag får ärva dina?
Yogan var befriande skön när kroppens alla muskler var spända och tröttkörda. Att havet stod för musiken var som en "lisa" för hela den mentala upplevelsen. Om mindfulnes är i ropet och handlar om medveten närvaro så kan jag lova att nuet var det enda som existera. Lite ljug kanske, hungern gjorde sig konstant påmind eftersom det brändes energi i hög hastighet.
Ner ner ner och så snabbt upp som om du suttit dig på något varmt. Så sa vår kettlebellsinstruktör svenska mästarinnan i Jujutsu, Helena Hugosson.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, vad kul att läsa detta, som att återuppleva resan nu när man kommit hem igen! Jag lånar några bilder av dig om det är ok, länkar självklart till din sajt! Ha det bra, kram!

2011-03-29 @ 11:37:06
URL: http://kinabilder.blogg.se/
Postat av: helena hugosson

Hej du!

Roligt att läsa din blogg! Lånar också bilder på mig till min egen blogg! Hoppas vi ses ngn mer gång! p.s. riktigt bra jobbat på stranden ;)

2011-04-09 @ 15:19:46
URL: http://www.helenasnyaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0