utmaningen går hitills bra!


Utmaningen från Nike Blast 100 % earned går bra hitills. 4 pass om dagen skall klaras av. Problemet här är bara vad man ska välja bland. Nytt för mig ser du ovan, kettlebells. Svettigt och roligt. Det finns några hemliga muskler som jag inte haft fokus på tror jag.

Flex på playa plankan är skönt när musklerna ger sig till känna. Atlanten och Spanien som vy gör inte ont!
Fast ont gör det i kroppen lite både här och där.

Dansen med Richard var uppskattad av många. Nya träningskjolen kom väl till pass. Sköna skor lånas också ut för test. Röda och snygga. Färg är kul när man tränar, gör mig lite gladare och lite bättre faktiskt. Måste handla nya kläder igen, typiskt!

Guldklimparna som förgyller mina dagar i Monte Gordo. Lena, Richard och Stina. Stina sköte yogan som min kropp skulle behöva just nu.

Kommentarer
Postat av: ida.

jag vill vara där med dig!!

du är så grymt duktig mamsen & en vältränad kropp som utstrålar välmående :)



jag saknar dig.

2011-03-23 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0