vad ska vi göra när allt är klart

Vilken skön morgon.

Vaknar och inser att vi har ett vardagsrum.

Vi invigde det igår kväll med att få gott om utrymme i soffan.

Fast när vi vinner ett rum förlorar vi ett kök.

Rev köket för en vecka sedan och nu är det dags att riva tegel och bruk.

Vad ska vi göra när allt är klart?

Vi kommer att leva i lyx med gott om tid.

Det är lite uppvarvat inombord med alla renovering.

Igår natt vaknade jag och planerade för att alla torrvaror i köket.

Var skulle vi ha dessa?

Kanske under ugnen i den utdragbara lådan?

Men det räcker nog inte.

Sett vasaloppsstarten och kommer att missa målgången.

Jag föredrar att plåga min egen kropp med dagens HIT!

Två helger till innan Portugal hägrar med crossfit-tema.

Toppar formen det sista jag gör så jag klarar mitt NIKE-earned mål, 4 pass om dagen under en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0