antingen är det dags............

Skön helg med tuffa inslag. Ska jag toppa formen vid 50 så kan man inte vila. Bara mellan träningarna såklart.

Lördagens förmiddag gick i heminredningens tecken med dotter Stina. Tror vi hann de flesta inredningsbutiker mellan 10.00 och 14.00.

En lunchbuffé på Agnes lyckades vi också stuva in. Det var Stinas tänkta shoppingdag. Det är just de dagarna som jag ser allt fint. På önskehuset tex fanns jag fina väggdekorationer. Nu bidar jag tiden och ruvar lite på det.

På lördag eftermiddag ett cirkelfyspass. På tredje varvet hade jag ingen saliv kvar i munnen, alternativet att springa efter sin flaska och dricka lite vatten finns inte. Då missar jag flera sekunder viktig träning (nördjag).

En tung kettlebell gjorde att jag kände rejält av mina axlar och skuldror.

Detta fick jag utmana på dagens HIT träning. Två riktiga fyspass under helgen ska nog göra mig starkare.

Undrar till sist om jag närmare mig menopausen? Antingen är det dags eller så gör den tuffa träningen att det uteblir!

Jag önskar nog att det är klart! För jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0