cross med onsdagsfamiljen

Näst sista träffen med crossfamiljen. Löpintervaller och styrketräning i höstluften, helt underbart!

Efter ett par säsonger tillsammans så är det vår onsdagsfamilj. Man kommer varandra nära och lär sig uppskatta människorna som finns med.

Det är så ljuvligt att vara med helt vanliga människor när dagens arbete satt sina spår.

Idag var det inte så roligt på jobbet, patienter so m mår dåligt och inte tar emot hjälp. Inte alltid en lätt situation.

Efter en sådan dag är cross ute i skogen bästa medicinen. Hemkommen efter passet är jag hungrig som, jag vet inte vad.

Trodde att jag tagit fram tacopaj, men tji fick jag!

I lådan ligger hembakade äppelrutor.

In i frysen igen.

Hittade en god låda med risoni, tonfisk och bacon! Hurra vad glad jag blev.

Äppelkakan får nog bli kvällen efterrätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0