mitt enda barnbarn, Jasmine

Hon är ganska gullig, tror vi får kalla henne Jassan (vet inte om hon stavas med Y) Gillar tyvärr inte namnet Jasmine och har berättat varför, en ungdomsgrej helt enkelt. Och det vet väl alla att då är man känslig.
Första riktiga middagen hemma hos yngsta dotter och hennes sambo.
Middagen var en rejäl överraskning. Hur kanske du undrar?
Jo, allt. Maten, tiden det tagit att tillaga den, upplägget osv.............
Nu förstår du kanske vad jag menar? Det var inte bara vackert, det smakade fantastikt.
Allt var hemmagjort av herrn i huset, Andreas dagens kock.
Kocken i alldeles hög person och min lilla, lilla flicka Stina (kallas även Stintan av familjen).
Detta par har förärat mig med mitt första barnbarn, katten Jasmin.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, snyggklänningen är på, ser jag!

2011-09-18 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0