belöningen

När man är klok och vilar kommer belöning snabbt.
Frisk redan igår, men så ansvarsfull och tog en extra vilodag.
Hurra, hurra, hurra vad jag är bra!!!
Inte bara vila.
Nej, jag åt en supergod pizza och hade min son här.
Vad var det för speciellt med det då?
Jo du, han hade sin tjej med sig för första gången.
Är det märkvärdigt då?
Jo, för det är hans första som får komma till oss.
Hon var söt, lite kaxig (på ett skönt sätt) och ju längre kvällen led vann hon mitt tycke.
Idag har varit nere på F & S och gympat med Rune.
Så hårt har inte halsonda och lite hosta slitit ner mig.
Bara armarna var svaga, hua så konstigt.
Känner mig nästan helt normal igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0