dag 4, nu känns varenda muskelfiber

Dag 4 börjar med morgonjogg i pinjeskogen med dotter Ida. För mig som inte joggat på länge ( två tillfällen på löpbandet hemma) var det tufft direkt. Jag är en slowstarter nästan alltid. När vi sprungit en stund gick det lite lättare.

Men ops sidär så var det dags igen för ett kraftpass, Maxa formen med Martin och hans sambo Katarina. Katarina hejade på rätt bra. Vi gjorde vårat bästa för att skriva ner detta otroligt roliga men jobbiga pass. Hade pulsmätaren varit på så hade det nog varit ”Maxa Pulsen”.

 

Gunilla i sidoplanka med stjärnglans! Bakom står styrketanten Irene som fångat mitt hjärta.

Katarina hjälpte mig genom passet, tack tjejen!!!

Vi avslutade dagen med ett paryogapass inomhus då det blåste lite kallt ute på plankan. Det var ett roligt äventyr med pararbete. Tilliten bör vara på plats i denna övning. Pirrigt pirrigt! Fast kolla brudarna, så häftiga!

 

Ida lyfter sin mamma. Mamma Paola litar på sin Ida, fast lite rädsla fanns nog.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0