dag 5 med vacker yoga

Tror Odd kollar vädret, på YR.NO såklart!

Torsdag dag 5, dags för bergspasset och riktigt skönt regn som Odd sa. Fast när vi väl kom igång glömdes regnet snart bort. Själv stavade jag tills det var dags för vätskekontrollen därefter var det lätt jogg till mål. Ida gjorde sitt första mil- lopp på två år, på tiden 1,04! Det är som jag säger vilken tjej!

Efter bergspasset var vi så duktiga. Efter duschen var det vila i sängen. Det är en prestation av mig att vila härnere i Monte Gordo. Väl i sängen var upplevelsen nästan som att ha vunnit första pris, kroppen sjung, tack kära Paola för att du är så klok idag!!!!

Avslutning dag 5 var vårat populära paryoga-pass med Malin och Magnus Lindroth.

Malin och Magnus guidar oss genom alla rörelser på allra bästa pedagogiska sätt. Vi lyckas med alla övningar men de känns att kroppen stelnat till.

Jag gillar inte att trampa på människor. I denna övning sker det med precision och respekt.

Vilken hållning!!

Kan det vara så att hon ärvt det från mig? Jag brukar ofta leva på gamla meriter dvs riktigt gamla, typ tonåren när jag var gymnast! Fast i detta pass upplever jag att det var 100 år sedan!

Vad ska vi nu göra?

Det är så spännande med lite lekfullhet.

Närhet och värme var en ingridiens i dagens yogapass. Bra jobbat Magnus och Malin!

Här är Ida, Malin och Magnus.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0