Ett träningspass kvar hemma

Listan börjas bokas av.
Frisören; check.
Sista  träningspasset kommer i morgon i form av cirkelfys.
Just ja, lite euro ska hämtas ut.
Kirurgtejp måste inhandlas för jag får friktionsskador mellan de där två bakdelarna annars.
Imorgon skall jag nog ta fram min rosa resväska (jag gillar inte ens rosa trots min FB-profilbild).
På fredag ska jag bli bjuden på middag av min son och hans flickvän HÄR.
De skall inhandla, laga, och bjuda oss här hemma.
Undrar vad det blir?
Det är tacksamt att bjuda mig på mat för jag älskar mat!
Blir så förtjust att jag nästan blir lite glupsk, min man säger att det är därför jag sätter i halsen.
Fast jag säger att det är för att min hals är så trång.
Oj, hur hamnade jag här?
Det går fort i min tankeverksamhet ibland.
Superstruktruren lämnar mig när jag blir lite trött, klockar är redan 21.45.
Tror jag måste gå in till min säng för lite läsning innan ögonen sluts för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0