ibland går det lätt

Snart är påsken här.
En dag till på jobbet.
Fredagen är tänkt till;
  • handla mat
  • laga mat
  • leka mat
Varför då?
På påskaftom kommer lillebror med fru och barn.
Mår mamma bra så följer hon och Wille med.
Jag hoppas mamma mår bra.
Innan påsk ska jag testa på ett cirkelfyspass också. Hoppas sen på skön helg med god mat och god träning.
Är lite lycklig faktiskt.
Fångar alla små solstrålar som skiner varje dag om jag väljer att fånga dem.
Dagens solstrålar har jag inte behlövt anstränga mig för fånga.
Ibland går det lätt, så nu njuter jag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej Paula, jag hade också tänkt cirkelfys på torsdag men OBS! det är ingen, skärtorsdag, se schemat. vill passa på att önska er en riktigt skön o god Påskhelg!!! Kram, kram

2012-04-04 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0