just det Anita, ingen cirkelfys idag

Så iställer prövar jag lyckan på löpbandet.
Då min doktor sagt åt mig att lugna ner mig och pröva på yoga istället då jag är kognitiv terapeut och borde förstå att lyssna på kroppen.
Det har bara gjort ont när jag sprungit på asflat med än 5 kilometer.
All annan träning ger ingen smärta alls.
Jo, träningsvärk såklart.
Den är bara ett kvitto på att jag jobbat på bra.
Det som är lite konstigt är att jag egentligen tidigare inte gillat löpning så där värst mycket. Men ett par säsonger med cross-träning i skogen då vi kombinerat löpintervaller med styrka så har jag fått upp en liten kärlekslåga till löpningen.
Och för att inte tala om när doktorn sa att jag inte skulle ägna mig åt löpning, då fick jag verkligen lust att springa.
Hur konstigt det kan vara?
Längtar efter ett riktigt "grisigt" crossfitpass just nu.
Boxen, jag hoppa på boxen.
Den blev jag blixtförälskad i!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boxen är bra den :)

Har ju åtminstone tänkt mig ett "grispass" under påsk så jag ska försöka så mycket jag bara kan nu med att hålla mig frisk, trots en känsla av kliande hals.. eller är det allergi?

Hör av mig om hälsoläget!

/Maria

2012-04-05 @ 23:27:40
Postat av: Paola

Ja, Maria Boxen är cool. Hoppas du håller dig frisk, influensan som går är inte kul. Håller tummarna!

2012-04-06 @ 09:57:43
URL: http://antligentant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0