kroppen fick kämpa hårt idag

Påsken avslutades med ett HIT-pass idag.
Maria var hemma och var sjuk så det var en vikarie på plats.
Oj så många vi var idag.
Kanske var det vädret och all påskmat som lockade in människor till träningslokalen?
Vad vet jag?
Det jag vet är i alla fall att jag hade längtat efter förra helgens uppehåll pga halsont.
Som tur var gick det snabbt över, kanske för att jag var så duktig på att att vila?
Kul var det så ända in i baljan!
Anita och jag körde par i första zonen, därefter peppade vi varandra med blickar och konstiga ljud.
Jag älskar att man får låta, jag orkar mer då!
Det är ren och skär motivation med ljud för mig.
Det verkar som att både Tabataintervaller och idiotenstaffeten blivit mer eller mindre obligatoriska som två finaldelar.
Det tycker jag är roligt.
Även om dagens pass inte kändes som mitt bästa.
Fast 24 minuter i pulszon 4 är bra, riktigkt bra.
Nu väntar en fyra dagars vecka och därpå en femdagars vecka.
Sen är det dags igen.
Portugal skall göras med dotter Ida.
Nedräkningen har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0