perfekta helgen slut

Helgen har varit perfekt ur träningssynpunkt.
Diciplinerad ensamkörande WOD på lördagen och en skitroligt HIT-pass på söndagen.
En av finaldelarna var en tävling med fyra i varje lag.
Tänk att det blir så kul när det ska tävlas.
Tävling är det mest motiverande för att höja prestationen hos mig.
För vissa kanske det är tvärtom, att de blir stressade över tävlingsmomentet.
Söndagskvällen avslutades med en son och hans nyvunna flickvän.
Riktigt mysigt faktiskt.
Skulle kunna vänja mig med familjekvällar sådar lite då och då.
Har också lärt mig lite nya grejer.
När jag snackar nya grejer så handlar det om språk och moderna uttryck.
För att man blivit tant måste man inte vara gammaldags och torr som ...............
Nej, nu snackar vi "snark" och "trötta människor" och annat som suger.
Själv har jag investerat min helg i pigga, glada, smarta och positiva människor.
Det ger schysst avkastning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0