snart otrogen

Ikväll blev det ett medelpass med Runer.
På torsdag blir ett cirkelfys med Susanne tror jag, eftersom Maria är i utlandet och jobbar.
Kanske CORE-Linda skall få släpa runt på tanterna igen.
Fast vi är ganska schyssta tantisar faktsikt så det är ingen dålig grupp man får vara i.
På lördag lyfter planet mot Portugal och Monte Gordo.
Inget värdskap från F & S detta år.
Nej, i år är det Martin Lidberg som får stjäla våra hjärtan (kanske hans stab också).
Ja, det känns som jag kommer att vara lite otrogen.
Men det är ju lite pirrigt med otrohet.
Hur kommer den nya träningen att vara?
Kommer jag att känna igen rörelserna?
Okej, temat var "utmana dig själv".
Kommer han fatta hur bra jag är på "våra rörelser"?
Tänk om dom är stöddiga?
Åh, inte ens Lotta kommer att vara där.
Nej, jag är inte orolig, jag är bara rolig!
Eller som någon skulle säga; SNARK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0