styrka, bloggerskor och knox

Erik Nordlund gör sig redo för att instruera oss på ett pass funktioinell styrka. Mitt dilemma hela denna träningsvecka är ju att dokumentera allt. Så när det blir en jobbig övning skyndar jag till kameran och passar på att slå två flugor i en smäll, vila och fota.
Om du kollar ordenligt så ser du att inga knän är i golvet, en riktigt tyng övning även för min starka dotter.
Om vi ser på dessa deltagare så har alla olika uppfattningar om hur och vad som ska göras. Det är inte alltid helt lätt med nya övningar. Med nya instruktörer kommer nya rörelser. Tack Erik för ett riktigt trevligt styrkepass.
På Knox finner jag Springtimes egen bloggerska Annie Thoren. Oftast är hon den som fotar och dokumenterar och det var trevligt att få bjuda på en omvänd situation. Annie, om du behöver någon vikarie ibland så är det bara att höra av dig.
På Knox hängde vi gärna över våra datorer med en kaffe eller som Bea här med en fruktjuice.
Dagens lösenord var flashback, precis vad som händer när jag bloggar. Flashbacks kommer över mig hela tiden och gör det möjligt att uppleva resan och allt som ryms däri. Helt gratis och ett schysst sätt att landa i alla mentala och känslomässiga upplevelser som har gjorts under veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0