Monte, Martin och alla andra nu är vi här!

Äntligen har dagen kommit då jag får ha min Ida för mig själv en hel vecka!!!

21 april, dagen för hennes födelse blir dagen för resan ner till Portugal och Monte Gordo.

Vilken fin present för henne och vilken lycka för mig.

Dag 1 börjas med yoga som vi har tänkt hålla i hela veckan. Allt för att kroppen skall hålla hela veckans träningspass med Nina Eriksson. Niina är en ur Martins stab. Lugn fin röst att vakna till klockan 07.0 på morgonen.

Alltid (vilket menas två gånger tidigare) möter jag favorit i repris, här är en av dem. Irene (tror jag) mötte jag förra året och hon hjälpte med några fina bilder som hamnade på bloggen. Gång nummer två som i år blir jag extra glad över att se denna kraftfulla positiva kvinna!!

Irene och jag inför dagens andra pass, muskelpass!

I träningslokalen med Stina Bergsten, ännu en ur Martins handplockade stab.

Urskön instruktör.

Här är Ida strax innan och lite halvskraj ut. Hon har ju varit sjuk innan och tappat muskelmassa. Tur att hon är ung!

Hon jobbar på som hon aldrig varit ifrån träningen eller ens varit sjuk, hon är grym!

Även Idas mamma jobbar på bra. Heja Paola!!!

Veckans värd behöver kanske inte någon presentation. Temat för veckan är "utmana dig själv".

Det fick vi verkligen göra under Martins första pass, cirkelfys alá 20 stationer!!!!

Här är jag och Gunilla efter Martins pass, Lidberg såklart.

Redan på planet möter vi denna första trevliga  kvinna som vi redan haft trevliga stunder med, Gunilla.

Jag har som mål att fånga alla instruktörer som jag låter styra min kropp. Återkommer med bilder på yogafröken, som faktiskt sitter framför mig just nu på NOX! Men precis som jag har hon en dator i knät.

Föreläsningssalen går vi till varje kväll och här är vi på informationsmötet. Vår nya bekant Gunilla hade hittat kaffet!

 

Kvällens föreläsning av Dr Magnus Willander.

Godnatt, efter 1,5 timmars föreläsning kring ovannämda ämne och dagen träning i bagaget fick boken ligga orörd.

Vilken underbar start på året vecka i Monte Gordo!


Kommentarer
Postat av: Anita

Vad kul att se hur ni har det!Det ser både mysigt o drygt ut. Ha det fortsatt gott!! Kram, kram Anita

2012-04-24 @ 19:51:32
Postat av: Cecilia

Åhhh nu har jag titta genom nästan allt från Monte Gordo. Det ser underbart ut som vanligt. Ni är grymt starka och snygga :)

KRAM Cecilia

2012-04-27 @ 16:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0