utan träningskläder i Monte Gordo

Dessa kvinnor var fyllda av positiv energi. Egentligen borde de funnits priser i fler kategorier och ett pris borde ha gått till "veckans glada pensionärer". Självklart menar jag att priset skulle tillfalla dessa ovanämda damer. Dam är ord för en uppklädd tant.
Min alldeles egna datasupport i Portugal sitter här. Vilken tur att du fanns på knox när jag inte hade bättre koll på alla dessa lösenord och anslutningar. Tack!!
Gokillen som blev tröstad efter maten med en glass, vilket tur du hade att servitrisen uppfattade de tuffa tjejerna som styrde bort pommes friten från din omelett.
Två otroligt snygga trebarnsmammor, Camilla och Fia. Ni var så sympatiska och mysiga att både Ida och "Idas mamma" gärna ville finnas nära er.
Kvällens outfit med tillhörande skor är fem stjärnor av fem möjliga!
Gunilla Hoffman och jag fann varandra redan på flygplanet ner mot Faro. Sedan fanns vi mer eller mindre vid varandras sida under veckan. Som typ här och här;
Två mogna och en väldigt stark. Ni förstår väl att jag är den starka??
Även Ida gör sig redo för prisutdelningen genom lite föhäng i baren och passar på att knyta an de nya kontakterna.
Pris som "veckans sköning" går till Bea. Hon är "SOBEA"!!
Här är Bea igen. På yogan nere vid plankan. Flera av veckans pass var om par.
Inför sista kvällen med gänget och prisutdelningen fick alla veckans ledare på rad.
När bildspelet för veckan visades kom mina tårar som ett uttryck för lycka. Visst är det märkligt att känslorna blir så starka och kraftfulla att de nästan överrumplar.
Laddningen med alla dopaminer och andra må bra hormonern som den fysiska aktivitetn gjort tillsammans med den mentala och sociala nivån är näst intill oslagbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0