känslan ontskön är ....................

Backintervaller i Mellsta avklarat.
Att köra 8 olika sätt att ta sig upp för en backe x 4 är lika med 32 intervaller!
Dessa gjorde jag med maken och träningsvännen Anita denna söndagsförmiddag.
Det gäller att ge på men andå hålla igen för att orka alla vändor.
Det gör ont och är skönt på samma gång, ONTSKÖNT!
 
Pulsen är uppe på nästan max.
Efter 8 set får vi vila 3 minuter.
Det tar en stund att få ner pulsen så pass att man orkar 8 nya.
 
Nu med lunchen i magen nyduchad och skön väntar en ledig eftermiddag med skönt häng mot hälsokostbutiken.
Nu ska här köpas kalk och magnesium. Basisk inte sur blir vår nya grej på prov.
Tänk om jag blir piggare. Visserligen äter jag mycket frukt och grönt men har ingen indikation på mitt ph-värde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0