ska nog pussa på dem

Så trött jag var igår, fredag.
Fattar inte vad som sugit musten ur mig.
Kl. 23.00 kryper jag ner i sängen och belöningen kom direkt.
Vaknar lördg morgon kl, 08.00 pigg och full av liv.
På med kaffet och fram med hemlagade mûslin till A-filen.
Väcka gubben?
Ja vi provar.
 
Lite duracell varning efter påfyllning.
Laga lunchen till att Ida och hennes nya kärlek Camilla kommer.
På väg till Umeå stannar de här en stund.
 
Städa, bädda rent och tvätta.
Mmmmmmmmmm, Så skönt att nu på lördag kväll gjort allt klart och även hunnit med ett core-pass.
Nu är magen och ryggen i bra form.
Imorgon bär det av till mamma och Wille i Västerås.
Ska nog pussa på dem båda två så jag har något att leva på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0