Vaknar hos syster

Vilken tur att vi åkte ner igår så vi fick vakna här idag.
Här är hos syster och måg i FLoda, Lerum.
Min förmiddag ska ägnas åt att undersöka Polens och Krakows boende, priser mm.
En höstresa planeras till historiens mörkaste minnen, förintelsen och 2:a världskriget.
 
Senare idag ska jag träffa en fd kollega som flyttat till Partille.
Syrran och jag beger oss dit när de båda slutar jobbet runt 14.00.
Kvällen avslutas med god middag och samkväm åter i Floda.
 
Träningen denna helg kommer att ligga på en mjuk och soft nivå, stavgång till Nääs slott med syster på lördag.
Maken och svåger springer midnattsloppet på lördag.
Vågar inte delta i år då mitt knä skall undersökas på tisdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0