ett nytt immunförsvar till min son

12 minusgrader vid frukosttid.
Lite väl kallt för dagens aktivitet, längdskidor.
Vi väntar lite för att se om det blir lite varmare.
Kanske ska det handlas en liten present till sonen?
24 år har hunnit förflutit sedan han tillträdde livet.
På måndag fyller han år.
Jag tror han önskar sig ett nytt immunförsvar, toppform och god mat.
Han har haft en tuff period sedan sommaren då han knappt varit frisk alls.
Varken mykoplasma eller tvar har kunnat konstateras.
Att vara en talangfull löpare som gjort bra ifrån sig och drabbas av "något" som inte vill släppa taget har varit en tuff match.
Så kunde jag skulle jag ge dig min son ett nytt starkt immunförsvar, formen åter och glädjen med träning.
Sonen efter en hemmatävling "Älven runt" innan detta "något" hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0