jag har inte varit en perfekt morsa

Igår kväll fick jag min 20 åriga dotters odelade uppmärksamhet.
Vi hade bokat tid hos henne för mitt efterlängtade bad inklusive hemmaspa.
Levande ljus fanns i både vardagrum och badrum.
Hon satt vid min sida hela badet.
Hon baddade in en ansiktsmask i mitt ansikte som trollade bort varenda rynka och torr fläck.
Nu tror du att jag ska berätta vad supermasken heter?
Men inte då.
Förresten kanske du inte ser samma fantastiska resultat som jag.
Efter badet väntade en testund som påbörjades i köket och fortsatte inne i soffan.
Ingen telefon, dator eller TV störde en enda minut på hela kvällen.
Hur kan mina barn ha blivit så underbara, fantastiska, sköna, tuffa och härliga männsikor?
En sak är säker, jag har inte varit en perfekt morsa, nej då långt därifrån.
Så vem vill belöna mig på detta sätt?

Kommentarer
Postat av: Dotter

Har aldrig kunnat föreställa mig en bättre mamma! Jag har gjort mina besvärliga år, nu vill jag ge tillbaka. Älskar ju dig förstår du.

2012-01-13 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0