jag kom 1:a

Idag fick jag välja på längdskidor eller ett jubileumspass.
Skidor blev valet.
Snart går mitt vintermål av stapeln och jag har tänkt mig få några mil i benen.
Det var strålande sol och lite isiga spår. Fint framåt men lite bakhalt.
Perfekt klädsel till 2 minusgrader.
Svettig och skön efter ca 7 km åkning.
Jag kom 1:a av två.
Imorgon vankas HIT med alla glada träningsvänner.
Det är en speciell gemenskap när man jobbar i gemensamma zoner.
Det blir liksom som att man hjälper varandra framåt, att prestera lite till.
Har haft en god träningsvecka, både kvalitetsmässigt och formmässigt.
Mött min "favvotant" på pass i onsdags. Hon har varit hemma och varit lite sjuk.
Hon var så duktig och kämpa som bara ................
Mötte även en annan träningstant under cirkelfys som ville hänga med mig för hon trodde jag visste hur vi skulle utföra våra stationer. Kettlebell kan vara lite luriga när man är ny på dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0