mina galna sidor kan jag bara visa.................

Lite piggare än i förrgår.
Laddar för ett cirkelfyspass klockan 20.00.
Tre varv med 10 stationer.
Känslan av att "nu finns ingen återvändo" gillar jag.
Det kittlar av den "ondsköna" känslan.
Enda problemet med träningen är att den är så sent.
Klockan 8.00 vill jag helt dra på mig mina gröna mjukisar och dricka tee i soffan.
Tröttheten jag haft en tid nu gör att min galghumor ger sig till känna.
Jag kan se något komiskt i nästan allt.
Som tur är har jag kollegor på jobbet som är lika galna som jag.
Kan inte med att berätta vad vi skrattat åt för då kan bilden av mig bli lite missvisande.
Jag är en empatisk männsika som enligt min man skulle ge bort en kroppsdel om den satt löst.
Så mina galna sidor kan jag bara visa om du redan känner mig tillräckligt väl och vet att just nu har hon ett kort anfall av "hysteri".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0