nedvarvning inför Nike Blast globen

Har skrivit träningsdagbok i januari 2012.

Fram tills idag söndag den 29 januari har jag hunnit 18 pass.

Cirkelfys, HIT och skidor är det som tagit mesta tiden.

Ett step-pass med Angelica har naturligtvist slunkit in.

Även Jennifers styrka-station är en favorit.

Nu i veckan blir det några pass och i slutet på veckan lite nedvarvning så jag orkar köra på i Globen.

The Nike Blast 2012 går av stapeln.

Kameran ska med så jag hoppas på lite fina bloggbilder.

Hoppas se dig på onsdag Anita!


Kommentarer
Postat av: Anita

Det får du Paula . . . om inget händer, men så är det ju alltid.Vi ses!!!

2012-01-29 @ 20:22:52
Postat av: En av gubbarna i hörnet

18 pass imponerande! Kul att läsa din blogg. 15 pass för min del i januari. Får bättra mig under februari. Det blir nog ett Intensivpass redan nu på fredag em.

2012-02-03 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0