kanske lite snor

Inget Mexico idag, nej inte idag.
Tränat torsdag och söndag sedan jag kom hem.
Efter torsdagens cirkelfys hade jag sådan träningsverk att man kunnat tro att jag aldrig tränat alls.
Efter tre dagars "Zeb Macahan stil" gick jag åter på mina muskler med ett HIT-pass.
Trodde innan att det skulle gå tungt och att jag hade något i kroppen som kanske påminner om "kill i halsen" eller kanske lite "snor".
Men redan på uppvärmningen kände jag mig pigg och vaken.
Ja, ja, tänkte jag, det får bära eller brista.
Jag kör gärnet.
Måndag idag och har fortfarande lite "kill i halsen".
Nu hoppas jag att det stannar där och ger sig snabbare än fort.
Med lite ny träningsverk har jag bara ägnat kvällen åt dammsugning och golvtorkning.
Fönstren får vänta lite till.
En kopp varm te med honung i kanske gör lite nytta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0