klok och vilar

Hostar och känner av lite i halsen, framför allt på morgonen.
Gjorde mig dock själv glad och uppgraderade mitt träningskort till ett allkort.
Dett innebär att jag kan träna allt som erbjuds på min hemmaförening F & S Borlänge.
Det är opassande att bli sjuk nu när jag snart åker till Portugal med min Ida för att träna.
Det optimala är att vara vältränad och kunna utnyttja det som erbjuds därnere.
Fast båda jag och Ida hinner nog bli kuranta.
Dagens plan är ändå en promenad med musik i öronen, hoppas inte spotify krånglar idag.
Det är svårt att gå i takt när den krånglar.
Som sagt, att gå i takt blir min grej idag.
Riktigt snabba låtar lockat nästan till att hoppa fram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0