mexico, snart landar vi

En dag kvar att jobba innan årets höjdpunkt blir av.
Mexico, snart landar vi!
Ca 13 timmars flygning ner till Cancun.
En rundresa den första veckan med Mayakultur och naturupplevelser.
Det är lite svårt att förstå att nu är vi där.
Resan har varit planerad och beställd sedan länge.
En riktig hit är jag får min syster med mig, och naturligtvis hennes man.
Jag har bestämt mig för att inte ta med någon dator så vi får se om det kommer något inlägg från någon internet-uppkoppling från något hotell eller cafe.
Söndag reser  vi mot Arlanda för en natt på rest & fly.
Måndag morgon vid 04.00 är det dags att stiga upp för att ta sig mot incheckningen.

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Vilken härlig upplevelse det kommer att bli:)

Kram / Gun-Britt

2012-03-02 @ 09:19:37
Postat av: Anita

Önskar er en underbar resa!!! Själv önskar jag att få ta del av bilder o berättelser när ni kommer hem

Ha det bäst, kram Anita

2012-03-02 @ 17:29:49
Postat av: Anonym

Hejsan,

Har inga andra kontaktuppgifter till dig än här i bloggen, så jag tänkte tala om att det blir "lördagsträning" kl 10 istället för 13 i morgon om ni fortfarande känner att ni har tid och ork så här före resan :)



Ses vi inte så vill jag önska er en jättebra resa. Ha det så bra och njut av nya upplevelser, sol och värme :)

Hälsningar och kram från

HIT-Fröken



2012-03-02 @ 19:26:42
Postat av: Anonym

tack för all kommentarer. Tack för infon HIT-fröken. Känns kroppen ok så kommer jag.

Det är skönt att veta att ni finns när vi kommer hem.

2012-03-02 @ 19:48:41
URL: http://antligentant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0