sista passet innan 13 timmar på flyget

Vilken skön avslutning hemma i Sverige innan vi sätter oss på planet. Skönaste HIT-Maria bjöd in oss på en galen WOD i styrkehallen. Du ser henne i TRX-banden, hon jobbar i djupa knäböj på ett ben såklart.
En lördagsförmiddag kl. 10.00 i Borlänge åker vi ner för att möta vår fröken och hennes blivande kollega Peter. Det är så fint gjort av Maria att bjuda in tanter på tuff träning.
Dagen finaste foto var detta på min man Sören. Inte den lägsta boxen, nej den mellersta på 45 cm höjd 50 upphopp.
Vad gör man inte för fotografen?
Maria och jag jobbade tillsammans mot varandra dessa 50 upphopp. 40 på den du ser och 10 på den lägre. Visserligen hade vi klarat 50 på den högre. Men det gör vi nästa gång.
Burpes suger liksom musten ur en. Sören var rätt nöjd med att dolumentera ibland. Fast tro inte att han bara stod bakom kameran (nyinköpt för Mexico).
Peter gjorde burpes med armhävning vilket var överkurs för mig. Gör 50 burpes så får du se!!!
Medan Maria och Peter körde rodd blev det lite kettlebellsövningar för att stärka ryggen. Lite tyngre vikt idag mot vad jag tidigare kört på HIT.
50 stycken situps, hyfsat nöjd när jag kan mäta mig med skönaste Maria. Ser inte Peter lite trött ut? Låt dig inte luras. Han var så stark.
Visst ser det ut som Peter hänger kvar i banden?
Maria ser strålande glad ut.
Jag fattar varför.
Det är så maxat att köra tillsammans och utmana sig själv på detta viset.
Fast tro inte att vi var färdiga här.
Nejdå in till lill-kammaren (stretchrummet) för att avsluta med en mördarloop (magen måste få lite mera duvning för att inte snacka om axlarna).
Denna mördarloop varade i 3 minuter tror jag, nu skriker hjärnan och kroppen.
Supertack Maria och Peter för en helskön förmiddag på Friskis & Svettis i Borlänge!!!
I love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser att jag fastnade på några bilder :)



Mycket bra jobbat av er båda, precis som vanligt!!!



/M

2012-03-04 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0