vill sköna WOD:ar

Den enda fysiska aktivitet jag mäktat med är promenad.
48 minuter med spotify "off line" i lurarna.
Det var hackigt och konstigt under typ 20 minuter.
Vet inte vad som var fel.
Till slut gick det bättre och jag kunde njuta av musiken utan avbrott.
Tänk att det är så mycket lättare att vandra med sköna toner som pepp.
Skulle kunna gå hur långt som helst med Laleh i öronen idag.
Efter promenaden kom en liten host-irritation igång. Fast mest som torr rethosta.
Vill bli kurantare, har en lättvariant av systerns, svågerns och makens förkylning.
Vill gå på gymet och köra lite sköna WOD:ar med sköna Maria!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvudet och kroppen brukar inte vara riktigt sams i frågan om att träna eller inte de där "småkraxiga" dagarna.

Hjärnan skriker jag vill, jag vill träna...

Men lyssna på kroppen och vila, så kan du snart vara med igen. Blir kul att träna med dig/er igen :)

Ha en bra fredag och en fin helg!

Kryapå-kram från Maria

2012-03-30 @ 10:15:24
Postat av: Paola

jag ska bästa Maria. Men det är svårt, riktigt svårt.

2012-03-30 @ 19:20:02
URL: http://antligentant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0