allt är okej med mig

Allt är okej med mig.
Jag är ingen person som någon vindpust får omkull.
Nej, efter hårt arbete har jag landat i att vara trygg i mig själv.
Även om det händer tråkiga saker kan jag behålla mig lugn och min hjärna klarar av att tänka logiska och hälsosamma tankar.
Känslor som kan dyka upp är aldrig farliga, snarare är nertryckta känslor riktigt illa.
De finns skäl till att vi kan uppfatta och uppleva våra känslor.
De kan fungera som en god kompass om vi väljer att vara lyrhörda för dem.
Min livsplanering fortsätter och kvällen skall fyllas med träningsglädje.
Idag skall jag köra TMI vilker innebär träning med instruktör.
Jag kommer att behöva all frisättning av måbra hormonerna dopamin och seratonin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0