borta bra men hemma bäst!

Cirkelfys med Maria är faktiskt lika bra som cirkelfys med Martin Lidberg.
Vad är 20 stationer mot 10 stationer?
Vi gör ju tre varv mot Portugals 2 varv.
Portugal känns såklart lyxigt och flärdfullt.
Jag säger som snövit, vad vore väl en bal på slottet?
Men ingenting går upp mot ett pass på hemmaplan.
Det innebär trygghet och kända ansikten och en trygg förvissning om vad som komma skall.
Fast det är lätt att säga när jag får uppleva både och.
Fast visst har jag snott ideér med mig hem som jag självklart skall delge och stjäla som en lite olydig korp.
Jag tror att Portugal gjort mig starkare.
Klarade fler repetioner och tyngre kettlebell idag.
Mot målet, som starkast vid en ålder av 50!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! :)

Det var ett fint betyg att höra att passet är lika bra som Martin Lidbergs.

Sen är det ju alltid bra att byta miljö lite då och då, tror det ger bra effekt på "vanliga vardagsträningen"

Ha en fin fredag :)

2012-05-04 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0