igår stod hon i min hall

Crossfit med älskade Ida.
Igår stod hon i min hall och överaskade mig.
Hon kom smygande från Umeå och gjorde min kväll.
Självklart var det träning på dagens agenda när hon väl är här.
Idag fick jag testa på ledarrollen och planera för dagens upplägg.
Jag fick mörda makens och dotterns ben i dagens kanske tuffaste övning för benen "klipphoppet".
Det kan verka så löjligt enkelt att med TRX banden hoppa som utför en klippa. Efter 10 hopp kommer mjölksyrab krypande och när vi nått till 25 undrar jag och mina adepter hur vi ska klar 25 till!
Min älsklingsövning är dock BOX-hoppen. Min box är 45 cm hög och det är också ganksa tufft att genomföra 50 stycken. Maria har sagt att vi måste upp på en högre box om vi ska tävla. Det är väl klart att vi vill, eller?
Får jag vara frisk och träna som jag vill kommer målet jag har med all sannolikhet att nås, att vara som starkas när jag fyller 50 år. Dit är det ca 1 år och 4 måndader.
Min Ida har sagt att det är bra att ha mål. Jag är ganska lydig och skaffar mig ett mål.

Kommentarer
Postat av: ida.

vi är bäst! <3

2012-05-31 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0