kvinnorna i Portugal

Tänker på mina nya bekantskaper och då menar jag kvinnorna som fick mig att skratta och må bra i Portugal.
Vilken skön stämmning vi lyckades få så snabbt.
Irené våra livsöden passar så bra. Gunilla så flärdfull och modig i ditt nya livsval. Bea så störtskönt rolig och med så mycket humor. Jag minns speciellt en kommentar Bea då du, jag och Irené pratar om "Ironman" (ni vet) och du säger; det är det jag säger det fattas lite yoga!
För dem som inte var med går det självklart inte att fatta det roliga. Även om någon var med så är det inte alldeles säkert denne skulle ha skrattat.
Att finna människor som skrattar åt samma sak är en gåva.
Supermysiga Fia och Camilla, ni blev tydliga genom Idas ögon som två riktigt genuina och självklara val till att dela bord med.
Sedan har vi starka kvinnan, tuffa kvinnan och pensionärskvinnorna och alla andra positiva kvinnor.
Yoga Niina och yoga Malin med er lugna morgonstämma. Niinas kloka ord i telefonen till någon som behövde stöd (förlåt det gick inte att undgå i soffan på Knox). Å Stina, så grymt stark och framför allt så energigivande.
Sist men allra största kärleken till min fantastiska Ida som jag fick somna hos och vakna med under en hel vecka. Känslan att få sträcka ut handen på morgonen och ta på dig gör mig varm.
Männen då?
Jodå, men inte idag.
Kanske på söndag eller någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: ida.

mamma, jag älskar dig så mycket!

2012-05-04 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0