måste arbeta mentalt

Måste arbeta mentalt på att varva ner.
Är i slutspurten på jobbet med att hinna med alla utredningar.
Träningen fungerar som mentalt bra och hjälper mig att komma ner i varv.
Semestern kommer i rasande fart och jag känner mig inte riktigt beredd.
Är inte ens trött faktiskt, har haft så god kvalitet på min vår med semestrar och ledig tid.
Fast visst ska det bli fint att få tidig semester med tanke på att det är den ljusaste tiden.
Andas, andas och varva ner.
Tar nog en promenad och insuper försommarkänslan fast det är lite kyligt i luften.
Jag får nog bära ryggsäcken om vi ska förbi affären.
Varför då?
Jo för mitt promenadsällskap har fått bätros och det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0