packar


I morgon bär det av mot Orust.
Min man kommer och hämtar mig på mitt jobb.
Rutten är planerad och middag blir troligtvis strax innan Mariestad, Rattugglan tror jag det heter.
Bär med mig dotter Idas vackra ord som jag lagt in här i bloggen.
Tror hennes vackra text ska få bli en vacker tavla som jag kan läsa varje dag i mitt liv.
Utifall jag skulle tvivla.
Jag ser verkligen fram mot denna långhelg som skall tillbringas vid västkustens pärla Mollösund på Orust.
Promenader, joggingturer med backintervaller (mycket klippor) och gin rummy står på listan "att göra".
Min syster och svåger ska nog få ytterst lite hjälp med matbestyren.
Nej, för resten det klarar jag nog inte.
Sitter i ryggraden att dela på arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0