TMI

Hade ett alldeles underbart träningspass igår kväll.
TMI=träna med instruktör.
En serie övningar som gav hela kroppen en rejäl dos av vad den tål.
Kunde jag varit tuffare?
Ja, kanske lite.
Behövde jag spara så jag orkade alla övningarna?
Ja, när armar och ben känns som spagetti eller betong.
Min akilleshäl är armhävning.
Fast jag gör hellre en med bröstet i backen på knä, än en halvfuskig på tå.
Ska jag göra 4x15 armhävningar så får det bli på knä efter ca 5 stycken.
Framför allt om jag alldeles innan gjort mountain climbers!
Vi var ett gäng på tre adepter plus vår Maria som guida oss genom passet.
En riktig skön kväll med tjejpepp.
Men det smög sig in en herre inför de sista avstutande magövningarna i strechrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0