vaknade vi en vacker plats

Imorse vaknade jag 07.00 vid en vacker plats.
Frukosten intogs med en utsikt av en svensk sommarsjö i Dalarna, Smednäset.
Alldeles utanför Svärdsjö finns vår lilla pärla som har oss som helgbesökare fram till semsetern.
Då packar vi så vi klarar oss hela semestern och så upptäcker vi Sverige.
Småland och Västkusten har varit lite av favoriter.
Ja även Skåne såklart.
I år tror jag det blir Varberg och Orust som får vara de platser vi åtehämtar oss på.
Norrland skulle vara fint om jag inte var så känslig för mygg.
Hem lagom till HIT passet. En rejäl genomkörare i hela kroppen.
Inget pulsbälte idag. Satsar på att göra tekniskt rätt.
Hinner nog inte få in något mera TMI pass före långhelgen.
Kanske ska jag locka med mig någon som kör med mig?
Nu skulle jag haft min Ida här, hon hade ställt upp direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0