invigt nybygget!

I kväll har jag gjort det.
Invigt nya gymmet.
Planen var att träna lite knä, alltså rehab.
 
Men vips var jag bortkollrad av TMI kompisen Eva.
Apräcket eller vad det heter måste provas. 
Hela vägen armgång, Eva blev så imponerad efter att själv tappat taget. 
Det är nog övning som gäller och fila händerna trots handskar.
 
Ivar hängde också där alldeles ensam utan sina fina lite tunnare kopisar. 
Fast det var inte alls lika lätt med "kipping" där ute som jag trott.
 
Till slut lyckade jag dock göra lite nytta med knät. 
Tre maskiner och lite funktionell träning innan hemgång till middag och Jonas Gardell.
Jonas satt inte hemma och väntade snarare så har skrivit kvällen serie som skall ses "tårka aldrig tårar utan handskar".
Min samtid som jag växte upp i. 
Bra måndag får jag lov att säga efter en veckas vila och förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0