redan bättre

Att vara klok verkar ge resultat.
Känner mig lite piggare denna fredag. 
Har släppt allt dokumenterande och terapiande på jobbet idag och arbetat praktiskt.
Städar, pysslat och bjudit arbetskamrater och klienter på stekta päron och äpplen. 
Till detta lite kesoröra med annanas för oss som vill verka lite nyttigare och vanlijsås till alla som vill. 
Detta toppades med lite valnötter och russin. 
Det var ett smart drag, jag blev populär.
 
Nu är jag hemma hos min livskamrat och älskade och får göra helg. 
Lyxmiddag med kabanos och goda röror, sallad som samvetsdämpare.
Snart är jag ren efter tilltänkt dusch och har ställt fram mina micropopcorn. 
Är det fredag så är det. 
Längtar till träningen med Maria, Anita och alla andra bästa tränningsvänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0