stod inte ut!

Kvällen skulle bjuda på fina erbjudanden om pizza för två, betala för en.
Ingen ville liksom två för en på suchigrejen med mig.
 
Så efter att ha inhandlat godis för kvällens Gin Rummy kastar jag mig in frysen och rotar fram kyckling.
Om jag äter nyttigare mat kan jag med bättre samvete äta lite mer godis. 
Men både pizza och godis, där gick min gräns idag!
 
Snabbt blandar jag ihop currycremen som innehåller créme fraiche, turkisk yogurt, röd currypasta, curry, gerkmejram, örtsalt och hackat äpple. 
Salladsskålen fylldes av morot, oliver, tomat, gurka och mycket annat gott.
Hoppas nu inte son och tillhörande fästmö blir alltför besvikna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0