vilken vecka

Jobba måndag, hem och vila.
Nationell träff på tisdagen i Stockholm med alla andra utredningssekreterare. HIT träning på kvällen (återigen knäböj istället för hopp över hinder). Snäll mot knät.
Onsdag, jobba lite grand på arbete och sedan hem och packa det sista inför ny tripp till Stockholm. Kurs på KI, Karolinska Instistutet stressmottagningen med en av få som imponerat på mig de sensaste åren. Han heter Aleksander Perski och är chef och den som startade stressmottagningen för 12 år sedan.
8 gruppdeltagare och en utbildning på 2 dagar är ganska lyxigt. Ramarna för hela stressprogrammet och lastat väskan med ny litteratur och jag är riktigt nöjd.
Som grädde på moset fick jag träffa resevännerna från Mexico, Pelle och Håkan.
Pelle som gjorde mig trygg i storstaden med sin omsorg om att jag inte skulle bli vilse och en god italiensk pasta på. Håkan som ordnat in mig som gäst på Satz och ett boxpass. Efter passet hem med Håkan för en middag i deras fina lägenhet på Söder.
Fredag, rosor och godis välkomnar maken med. Får dämpa honom lite i lusten att tjuvstarta med presenten. Han blir så ivrig.
Lördag, träningens dag på friskisk och svettis. Matsäck med och tre pass inbokade. Med Anita och maken samt alla träningsvänner gjordes dagen med cirkelgym, boxpass och en avslutning med Maria och TMI.
Detta belönades med en pizza (halv) och resterna av godiset.
Idag 21 oktober 49 år och jag har precis ett år på mig att nå mitt mål. Starkast vid 50!!!
Nya hörlurar och lite shopping till födelsedagstanten avklarat!
Hipp hurra!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0