ingen instruktör kom

Idag trixade jag in mig på ett TMI pass med känd instruktör som inte dök upp.
Det hade blivit något missförstånd och vi var fyra väntande kvinnor. En av tjejerna hade jag kört med förut så vi hade koll på varandras förmågor. Vi väntande och tänkte vi håller oss väl lite varma medans vi väntar med lite kettlebellssvingar.
Sagt och gjort. Vi tröttnade ganska snabbt och betämde oss för att köra en cirkel med TRX banden plus en golvövning. 
Armhävning, rodd och klipphopp för att göra situps på golvet. Tre varv och sedan var 75 klipphopp gjorda, känns skönt i benen. 
Sedan fortsatte vi med kettlebells, två körde raka marklyft 32 kg för mig och min partner och svingar för de andra. Efter 20 svingar bytte vi sida x 3. Vilken innebar 60 svingar med 16 kg kettlebell. 
Avslutningen blev 3 tatabatinervaller med "kräkövningen" först, burpees som följde av mage/rygg och avslutades med valfri planka, jag valde sidoplankan. 
4 kvinnor som hade en tuff och rolig kväll, love it!!
Men utan instruktör får man tänka till lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0