kvällen kärlek

kvällens kärlek heter frivändningar
35 kg stång och hitta flowet och tekniken
 
att det kan vara så roligt med lyft
 
har fått mitt personliga schema som skall hjälpa mig att nå mina mål
strikta chins och armhävning i handstående
 
kanske tycker någon att tanter inte ska ägna sig åt sådant
fast det bryr jag mig inte så mycket om
 
40 kg var lite för tungt, tror jag hade klarat det rent kraftmässigt
men huvudet sade stopp
 
märkligt vad hjärnan styr mina handlingar
från 30 kg till 35 kg gick det bra
 
läste idag att Linda Vixner tog nytt svensk rekord i bänkpress på 57,5 kg
ops tänkte jag, det verkar inte allt för mycket
 
alltså måste prova
ragga Maria till en testomgång tror jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0