Party tillhör inte vanligheterna

Veckan avslutatades med party i Hofors.
Ja du läste rätt, Hofors.
Där överraskade vi kollega/chef som lämnar vår avdelning.
Hennes make visste naturligtvis att vi var i antågande.
Vilken min på henne när vi ramlade in sex personer.
Den var värd hela resan, för att senare följas av en kväll med mycket skratt och roliga historier från verkliga livet. 
Livet överträffar sagorna i de flesta fall.
 
Att komma hem 02.00 på natten tillhör inte vanligheten för mig. 
Så lördagen var lite seg och jag hade lite svårt att handskas med rollen som trött.
Jag är som litet uppladdningsbart batteri som laddas under natten för att gå på för fullt tills det är dags för uppladdning och återhämtning igen. 
 
Fast nu idag söndag är jag mig själv igen. 
Väntar på att träffa någon från small group igen för att köra programmet Maria skickat från Turkiet.
Ja, denna vecka är min instruktör på träningsresa och nästa vecka är det min tur. 
 
Tidiga kvällar och inget mer party innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0