antligendöd.blogg.se

Idag har min man gett mig och Stina ett riktigt gott skratt vid frukostbordet. Vi hade en diskussion om internet och teknikens utveckling. Osökt kommer vi också in på communitys och bloggar samt vad denna världen innehåller.

Sören som min man heter tycker det gått inflation i bloggar och dylikt. Om alla håller på, vem har tid att läsa. Han har kanhända en poäng med detta.

Vidare hamnar vi i samtalet om människor som går bort och vad som händer med min FB sida och bloggar. Jag berättade för de mina att om jag inte finns kvar vill jag att de tar bort mina sidor, både Face book och min blogg, antligentant. Om inte kan de få fortsätta skriva på min blogg. Typ kan ni berätta hur jag gick bort osv. Helt plötsligt säger Sören,

-då döper vi om den till:

Antligendöd.blogg.se

 

Jag och Stina skrattade riktigt hejdlöst åt detta. Galghumor så här på morgonen. Sören vet inte riktigt hur kul han kan vara ibland. Han är nog som mest rolig när han inte försöker och inte hinner tänka efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0