balla grejer till balla tjejer

Stina och jag har varit och fyndat på Red Cross, Röda korset i Borlänge. Hur coolt som helst med en riktigt fin retroklänning. Utan att prova såklart. Vem orkar det? Inte jag. Förresten är jag medlem också viket inte gör saken sämre. Rabatt på allt trots att det redan är billigt.

Egentligen ett bra sätt, köp, använd, lämna tillbaka, köp nytt. Bra ide som är mycket miljöklassad. Jag värnar om miljön.

Lilla dottern blev också så glad över ett vårponcho och klänning. Det går att köpa lycka för en kort stund. Men sen gäller det att hitta något mer hållbart

Lyssnade på morgonnyheterna på temat LYCKA. en lyckoforskare och en författare som skrivit en bok i ämnet.
Ganska intressant. Sociala relationer var en viktigt faktor tillsammans med ett flertal andra. Det som var mer intressant var dock att ha ett arbete eller mycket pengar inte hamnade på listan. 

Så att köpa sig lycka en kort stund gäller nog inte. Jag tar tillbaka det eller döper om det till "lite glädje".
Eller är det kanske så att vi var så glada för att vi skänk kläder och skor innan vi var in och shoppa loss?

Min fina retroklänning. Oj är det en lite kula på den? Konstigt!

I can fly, fly, flying up to the sky......................

Det är så himla roligt att leka med min mamma, när jag är på det humöret. Då är jag så här glad!!!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Mmmh det är roligt att luras och busas<3=)...

Hii hii hii=)=)=)...

2010-07-07 @ 20:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0