näsa öron och hals

Är fullt upptagen med en förkylning som känns i både näsa, hals och öron. Det resulterar i att jag höjer volymen på TV:n som om jag är halvdöv. Även när jag inte är förkyld hör jag lite dåligt som gör att jag både ökar volym på både ljud och röst. Var ska detta sluta när jag blir lite äldre?

Jag har inte tappat humöret. Det kan hända när jag blir sjuk. Att inte kunna träna eller orka delta i vårens solstrålar är lite sorgsamt. Men jag är vid gott mod och har legat i sängen en stund på eftermiddagen. Slumrat lite och druckit te med honung i. Lyssnat på ljudbok vilket är något nytt för mig. Främmande att inte hålla i boken själv, men lite skönt när tröttheten sitter i hela kroppen.

Har en lördagskväll framför mig med min man. Sköna byxor, filt och chilinötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0